e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać nowy stopień istotności klienta?
Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
Słownik Istotność klientów przechowuje stopnie istotności obsługiwanych przez system klientów. Warto pamiętać, że część klientów, szczególnie ważna dla firmy, powinna być obsługiwana z wyjątkową troską – warto przydzielać im najlepszych opiekunów, obsługiwać w pierwszej kolejności itp.
Słownik standardowo wypełniony jest wartościami:
-
zwykły
-
ważny
-
VIP
-
utracony.
Istnieje możliwość dodania nowych wartości. Dla każdej z tych pozycji można dodatkowo oznaczyć priorytet na dokumentach.
Aby dodać Stopień istotności klienta, należy w lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Istotność klientów, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.