Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

zarezerwuj.pl – Zmiana statusu rezerwacji

Ostatnia modyfikacja: 05.10.2022

Program: zarezerwuj.pl

Kategoria: Kalendarz, Klienci

​Aby zmienić status rezerwacji, należy przejść do szczegółów rezerwacji. 

Można tam przejść na dwa sposoby:


Status rezerwacji z Terminarza​

​1. Przejść do modułu Terminarz i wybrać rezerwację w widoku kalendarza.


2. W oknie szczegółów rezerwacji rozwinąć listę w polu Status rezerwacji.


3. Do wyboru jest 5 statusów:

  • nie określono

  • wstępna rezerwacja

  • potwierdzona

  • zrealizowana

  • nie odbyła się​.

Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.

 



Status rezerwacji z modułu Klienci

1. Przejść do modułu Klienci, a następnie historii rezerwacji klienta.


2. Odszukać na liście historii rezerwacji termin do zmiany czasu trwania i przejść do szczegółów wizyty.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć