e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak utworzyć powiadomienie e-mail lub SMS zawierające link do śledzenia statusu zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna, Wiadomości SMS, Zlecenia serwisowe
Od wersji 35.0.0 InsERT nexo wprowadzono usługę zleceń serwisowych online. Moduł umożliwia przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klientów poprzez formularz internetowy oraz pozwala na wysyłanie zleceń serwisowych na serwer www. Dzięki udostępnionemu linkowi klient może śledzić postęp zlecenia serwisowego. Przy akceptacji zgłoszenia serwisowego użytkownik może automatycznie przesłać wiadomość e-mail lub SMS do klienta, informującą go o przyjęciu zgłoszenia. Dodatkowo, w wiadomości można umieścić link do śledzenia postępu serwisu. Aby utworzyć taki szablon wiadomości, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Szablony wiadomości (lub Szablony wiadomości SMS) i dodać nowy szablon.
2. Wprowadzić treść wiadomości i rozwinąć menu autotekstów, z którego należy wybrać Zlecenie serwisowe – link do historii online zlecenia, a następnie zapisać szablon.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.