Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak ustawić domyślne miejsce wystawienia faktury pro forma?

Ostatnia modyfikacja: 13.01.2025

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja

​Konfiguracja Typy dokumentów pozwalają szczegółowo zdefiniować:

  • wszystkie typy dokumentów handlowych i magazynowych występujących w Subiekcie nexo

  • dokumenty noty korygującej i faktury wewnętrznej dla Rewizora nexo

  • dokumenty oferty i zlecenia serwisowego dla Gestora nexo.

Konfiguracja dokumentów wywołana z poziomu modułu lub widoku będzie zawierała listę dokumentów dla nich typowych.

Nie można dodawać nowych typów dokumentów (od wersji 52 systemu nexo dla niektórych dokumentów, dla których aktywna jest funkcja Powiel​)​​, natomiast dla każdego z nich użytkownik może określić bardzo wiele istotnych parametrów. Ustawienie ich na początku pracy z systemem znacznie ułatwi późniejszą pracę.​

Aby określić domyślne miejsce wystawienia dla faktury pro forma, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć Fakturę pro formę i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Określić domyślne pobieranie Miejsca wystawienia i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki