e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak zablokować pracownikowi widok serwisowy zamówień bieżących?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Uprawnienia, Użytkownicy
Za blokadę funkcjonalności w programie Subiekt nexo odpowiadają uprawnienia, które można spersonalizować dla konkretnego użytkownika lub dla grup przez Role użytkowników. Aby zablokować pracownikowi widok serwisowy zamówień bieżących, należy:
1. W wyszukiwarce wpisać Użytkownicy, a następnie wskazać użytkownika na liście i kliknąć Popraw.
2. Przejść na zakładkę Uprawnienia, w polu wyszukiwania Filtruj wpisać Widok serwisowy - Zamówienia bieżące. W kolejnym kroku należy odznaczyć uprawnienie, a zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Rezultatem powyższej operacji będzie blokada widoku serwisowego Zamówienia bieżące potwierdzona stosownym komunikatem.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy opisujących zarządzanie uprawnieniami w Subiekcie nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.