Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt GT i Subiekt nexo – Jak sprawdzić połączenie z urządzeniem w aplikacji SUZ (Serwer Urządzeń Zewnętrznych)?
Ostatnia modyfikacja: 21.08.2024
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Urządzenia zewnętrzne
Serwer Urządzeń Zewnętrznych umożliwia weryfikację połączenia ze skonfigurowanym urządzeniem. Aby dokonać takiej weryfikacji, należy przejść na zakładkę Urządzenia, a następnie wybrać pierwszą z ikon dostępnych w opcjach urządzenia.
Wynik weryfikacji połączenia zostanie zaprezentowany w ikonie Status.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.