e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Część 7
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Magazynier po tygodniu wystawia kolejne wydanie zewnętrzne, cały proces dostawy się powtarza. Handlowiec na podstawie dwóch wystawionych dokumentach WZ wystawia fakturę sprzedaży, którą następnie przesyła do klienta. Ponieważ zamówienie zostało zrealizowane w całości (cały towar został wydany dokumentami WZ) to status oferty ulegnie automatycznej zmianie na Zrealizowana. Handlowiec zmienia więc status procesu ofertowego na zakończenie.
Generowanie faktury sprzedaży na podstawie wydań zewnętrznych
Korzystając z modułu Magazyn – Wydania (dostępny w Subiekcie nexo) pracownik zaznacza dokumenty WZ, a następnie wykorzystuje menu Wystaw – Faktura sprzedaży, aby utworzyć dokument dla klienta. W momencie zapisu zaznacza opcję Wyślij e-mail, aby dostarczyć dokument do klienta.
Zmiana statusu procesu ofertowego na Zakończenie
W celu zakończenia procesu ofertowego pracownik edytuje proces i zmienia wartość w polu Aktualny etap na Zakończenie.