Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Część 3

Ostatnia modyfikacja: 19.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Asortyment, Scenariusze pracy

Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 


W odpowiedzi na wiadomość otrzymaną od klienta pracownik przystępuje do weryfikacji składników zamówienia: towaru i samochodu dostawczego. Korzystając z odpowiednich modułów programu, stwierdza, że towar znajduje się na stanie, jednak pierwsza dostawa nie jest możliwa następnego dnia, gdyż kierowca ma wtedy inny kurs. W związku z tym kontaktuje się z klientem telefonicznie i uzgadnia dostawę na jeden dzień później.​

Weryfikacja dostępności towaru

Aby zweryfikować dostępność towaru, użytkownik korzysta z modułu Kartoteki  Asortyment, w którym sprawdza wartości w kolumnie dostępne. W przypadku wątpliwości może również wykorzystać Informator.


Weryfikacja dostępności samochodu dostawczego

Samochód dostawczy został wprowadzony jako zasób w Gestorze (moduł Kartoteki  Zasoby). Jego rezerwację (wykorzystanie) użytkownicy wprowadzają w module Działania  Rezerwacje zasobów, w którym na podstawie kalendarza pracownik może stwierdzić dostępność zasobu.


Kontakt z klientem w celu przełożenia dostawy na późniejszy termin

Ponieważ samochód dostawczy w pierwotnym terminie nie będzie dostępny, pracownik kontaktuje się telefonicznie z klientem, co również może zewidencjonować w programie (zaznaczyć proces ofertowy i z górnego menu wybrać Operacje  Dopisz działanie ​ Telefon).


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki