e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak sprawdzić status wysyłki wiadomości email do klienta?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Poczta elektroniczna
Aplikacja Subiekt 123 umożliwia sprawdzenie statusu wysyłki wiadomości email do klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu, w którym znajduje się wysłany dokument, a następnie sprawdzić kolor symbolu koperty znajdującego się przy dokumencie. Oznaczenie kolorów jest następujące:
-
Zielony – email został dostarczony,
-
Żółty – trwa wysyłka,
- Czerwony – błąd,
-
Szary – nie było wysyłki.
Dodatkowo, po najechaniu kursorem na ikonkę, pojawia się dodatkowa informacja z bardziej szczegółowym opisem.
W sytuacji, w której na liście nie ma widocznego symbolu koperty, należy w polu listy kolumn kliknąć prawym przyciskiem myszy i zaznaczyć Status wysyłki email.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.