e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Moduł Zlecenia serwisowe online
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Moduł Zlecenia serwisowe online umożliwia odbieranie zgłoszeń od klientów utworzonych przez formularz internetowy. Zlecenia trafiają do modułu i po ich akceptacji / edycji są zmieniane na standardowe zlecenia serwisowe. Po przesłaniu zlecenia klient otrzymuje link, umożliwiający śledzenie postępów zlecenia. Aby włączyć usługę zleceń serwisowych online, należy:
1. Przejść do dedykowanego modułu Obsługa klienta – Zlecenia serwisowe online i kliknąć Aktywuj.
2. Wprowadzić dane, które będą widnieć na formularzu zgłoszenia online. Dane te można później edytować. Przejść Dalej.
3. Zdecydować jakie powiadomienia mają otrzymywać klienci. Dane te można później edytować. Kliknąć Aktywuj.
4. Zaakceptować aktywację usługi przyciskiem Zakończ.
Poniżej znajdują się zagadnienia e-Pomocy dotyczące konfiguracji i obsługi Zleceń serwisowych online:
1. Gestor nexo – Jak wysłać zlecenie serwisowe na serwer www dzięki funkcji Zlecenia serwisowe online?
2. Gestor nexo – Jak zaktualizować status zlecenia serwisowego na serwerze www dzięki funkcji Zlecenia serwisowe online?
3. Gestor nexo – Jak usunąć zlecenie serwisowe z serwera www dzięki funkcji Zlecenia serwisowe online?
4. Gestor nexo – Jak otworzyć stronę z historią zlecenia serwisowego z serwera www dzięki funkcji Zlecenia serwisowe online?
5. Gestor nexo – Jak wygenerować link do formularza zgłoszeniowego usługi Zlecenia serwisowe online?
6. Gestor nexo – Jak utworzyć nowe zgłoszenie zlecenia serwisowego online przy użyciu formularza www?
7. Gestor nexo – Jak zmienić dane firmy wyświetlane w formularzu zgłoszeniowym usługi Zlecenia serwisowe online?
8. Gestor nexo – Jak ręcznie pobrać nowe zgłoszenia serwisowe przesłane przez formularz zgłoszeniowy?
9. Gestor nexo – Jak przetworzyć zgłoszenie serwisowe w zlecenie serwisowe?
10. Gestor nexo – Jak utworzyć powiadomienie e-mail lub SMS zawierające link do śledzenia statusu zlecenia serwisowego?
11. Gestor nexo – Jak ręcznie pobrać nowe zgłoszenia serwisowe przesłane przez formularz zgłoszeniowy?
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.