Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak wyliczyć raport przedstawiający koszty związane z rozliczeniami z klientami w wybranym miesiącu?

Ostatnia modyfikacja: 11.10.2024

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci biura, Zestawienia

​W celu wyliczenia w programie Biuro nexo raportu przedstawiającego koszty  związane z rozliczeniami z klientami w wybranym miesiącu należy:

1. Z listy modułów wybrać Ewidencje dodatkowe – Raporty, a z listy raportów Rozliczenia z klientami.


2. W raporcie ustawić filtry ​do uszczegółowienia danych, według których zostaną zaprezentowane wyliczone wartości i kliknąć opcję Wylicz.


Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej opisujących raporty dostępne w programie Biuro nexo​.​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki