e-Pomoc techniczna
Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie SMS do klienta, gdy zamówienie zmieni status na zrealizowane za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysyłanie wiadomości SMS do klienta, gdy zamówienie zmieni status na zrealizowane), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Zamówienie od klienta.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Status został zmieniony, Poprzednia wartość: D – dowolny, Nowa wartość: Z – Zrealizowane.
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz SMS i w adresacie wskazać (nabywca).
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Temat należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo