e-Pomoc techniczna
Subiekt i Gestor nexo – Powiadomienie, gdy zostanie usunięta FS powstała na podstawie ZK za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysyłanie powiadomienia nexo, gdy ktoś usunie FS utworzoną do zamówienia klienta), należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Zamówienie od klienta.
3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Status został zmieniony, Poprzednia wartość: Z – Zrealizowane, Nowa wartość: D – (dowolny) (warunek ten wynika z metody działania programu – usunięcie FS do ZK zawsze spowoduje zmianę statusu ze zrealizowanego na inny).
4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz powiadomienie nexo i w adresacie wskazać (twórca). Dodatkowo można wprowadzić własną treść powiadomienia.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Zagadnienie należy do zbioru: InsERT nexo - Moduł Automatyzacja.