e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Co zrobić w przypadku komunikatu „Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze XXX na porcie 10504. Nie udało się zalogować na konto użytkownika Szef"?
Program: Subiekt Sprint 2
Kategoria: Pomoc techniczna, Uruchamianie
W sytuacji, w której podczas próby synchronizacji pojawia się komunikat "Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze XXX na porcie 10504. Nie udało się zalogować na konto użytkownika Szef" należy:
1. Na komputerze, na którym znajduje się baza danych Subiekta Sprint uruchomić program Zarządzanie przejść do modułu Administracja – Synchronizacja, następnie Status usługi i kliknąć Zatrzymaj (w przypadku, gdy usługa jest już zatrzymana przejść do kolejnego kroku).
2. Ponownie Uruchomić serwer.
W przypadku, gdy powyższe kroki nie pomogły, należy:
1. Na tym samym komputerze kombinacją klawiszy CTRL + SHIFT + ESC, otworzyć Menedżer zadań systemu Windows, następnie na zakładce Usługi odnaleźć usługę ForeST Synchronizacja, kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać Zatrzymaj.
2. Przyciskiem Rozpocznij ponownie uruchomić usługę.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.