Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak zbiorczo wykonać konwersję baz danych do nowej wersji?

Ostatnia modyfikacja: 17.10.2022

Program: Biuro GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Aktualizacja

Zbiorczą konwersję baz danych do nowej wersji umożliwia program Biuro GT. Jest wywoływana z modułu Bazy danych poleceniem Konwersja.

Aby wykonać taką konwersję, należy:

1. Z listy modułów wybrać WidokBazy danych i wybrać opcję Konwersja. W kolejnym kroku będzie można wybrać podmioty do wykonania polecenia.


2. Wybrać opcję Zaznacz wszystkich, a następnie kliknąć przycisk Dalej.

 

3. Jeśli konto szefa posiada hasło, należy je podać w polu Hasło szefa

Dodatkowo należy określić działanie programu w zakresie kopii konwertowanych danych – domyślnie ustawiona jest wartość​ Utwórz kopię jako bazę danych widoczną na serwerze. Do wyboru są następujące opcje:

  • Utwórz kopię w postaci pliku *.bak w katalogu – plik archiwizacji w zadanym katalogu,

  • Utwórz kopię jako bazę danych widoczną na serwerze – kopia bazy danych podłączona do serwera i widoczna na liście podmiotów,

  • Utwórz kopię jako bazę danych odłączoną na serwerze – kopia bazy danych odłączona od serwera i niewidoczna na liście podmiotów.

Utworzonymi kopiami bazy danych można zarządzać z poziomu programu serwisowego.

Opcjonalnie podczas wykonywania konwersji program może automatycznie wykonać odbudowę danych wyszukiwarki InsTYNKT oraz kompaktowanie bazy danych. Czynności można wykonać osobno z poziomu programu serwisowego. 

Po ustaleniu parametrów konwersji należy wybrać Dalej.

 

4. Po chwili powinien pojawić się raport podsumowujący wybrane bazy danych, w którym ostatecznie wybieramy opcję Wykonaj.


​Rezultatem udanej konwersji będzie komunikat Konwersja zakończona sukcesem. Wynik konwersji zapisze się do raportu dostępnego w module Historia operacji.​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki