e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Jak obsłużyć sprzedaż w wielu sklepach, a jak w jednym z wieloma stanowiskami sprzedaży?
Program: Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty, Instalacja, Konfiguracja
Sprzedaż w wielu sklepach
Wymagania: Rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży w ilości wykorzystywanych stanowisk (nie mylić z zakupem osobnej licencji na kolejnego Subiekta Sprint), aktywne połączenia VPN między sieciami lokalnymi sklepów do sieci, w której znajduje się baza Subiekt Sprint.
Konfiguracja:
1. Utworzenie nowych stanowisk po stronie serwera (w trakcie konfiguracji stanowisk należy określić wszystkie parametry z nimi związane).
2. Podłączyć stanowiska klienckie zgodnie z osobnym zagadnieniem e-Pomocy.
Sprzedaż na wielu stanowiskach pracy
Wymagania: Rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży w ilości wykorzystywanych stanowisk (nie mylić z zakupem osobnej licencji na kolejnego Subiekta Sprint), wszystkie stanowiska znajdują się w jednej sieci z bazą Subiekta Sprint.
Konfiguracja:
1. Utworzenie nowych stanowisk w programie Zarządzanie (w trakcie konfiguracji stanowisk należy określić wszystkie parametry z nimi związane).
2. Podłączyć stanowiska klienckie zgodnie z osobnym zagadnieniem e-Pomocy.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.