Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Zmiany w SUZ 16.9

Ostatnia modyfikacja: 17.01.2023

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo

Kategoria: Urządzenia zewnętrzne

​​Poniżej zostały przedstawione zmiany wprowadzone wraz z publikacją SUZ 16.9

  • Zmieniona została nazwa Aplikacja administracyjna SUZ na Serwer Urządzeń Zewnętrznych.

Uwaga! Należy pamiętać, że jeśli wcześniej SUZ był już wcześniej zainstalowany i istnieje skrót w menu Windows „Aplikacja administracyjna SUZ", to ten skrót zostanie po aktualizacji SUZ do 16.9. W przypadku świeżej instalacji 16.9 skrót będzie nowy.

 

  • Po zainstalowaniu SUZ 16.9 pojawia się ikonka informująca o działaniu aplikacji w tle, a do autostartu każdego użytkownika dodawany jest odpowiedni wpis, dzięki któremu po restarcie komputera i zalogowaniu się użytkownika, aplikacja zostanie automatycznie uruchomiona,
  • Ręczne uruchomienie aplikacji z menu Windows powoduje pokazanie okna aplikacji, która pracuje w tle. W przypadku, gdy użytkownik chce mieć drugą instancję aplikacji, można uruchomić aplikację z przytrzymaniem klawisza Ctrl, wtedy pojawi się druga aplikacji.

 

  • Okno główne aplikacji zawiera ikonkę stanu SUZ, a także wersję aplikacji i SUZ

 

  • Kliknięcie lewym przyciskiem myszy ikony pracującego Serwera Urządzeń Zewnętrznych powoduje ukrycie/pokazanie okna aplikacji.
  • Dymek na ikonie pokazuje nazwę komputera z SUZ. W przypadku, gdy jest kilka ikonek, umożliwia to szybkie ustalenie, którego komputera dotyczy dana ikonka.

 

Kliknięcie PPM ikony powoduje otwarcie menu, które:

  • pokazuje stan SUZ,
  • umożliwia restart usługi,
  • umożliwia pokazanie okna głównego,
  • umożliwia zakończenie monitorowania stanu SUZ.

 

  • Pracująca w tle aplikacja monitoruje stan SUZ, jeśli się zmieni na nieprawidłowy, pojawia się informacja w postaci systemowego powiadomienia. Użytkownik dzięki temu wie, że SUZ nie działa prawidłowo.
  • Pracująca w tle aplikacja po wykryciu, że usługa nie działa, wykonuje start usługi. Dzięki temu stan niedziałania SUZ jest automatycznie naprawiany.
  • W przypadku słabego komputera, na którym występuje problem z uruchomieniem usługi podczas startu systemu, aplikacja pracująca w tle umożliwi uruchomienie SUZ po zalogowaniu użytkownika, gdy system jest już mniej obciążony.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć