e-Pomoc techniczna
Zmiany w SUZ 16.9
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Urządzenia zewnętrzne
Poniżej zostały przedstawione zmiany wprowadzone wraz z publikacją SUZ 16.9
- Zmieniona została nazwa Aplikacja administracyjna SUZ na Serwer Urządzeń Zewnętrznych.
Uwaga! Należy pamiętać, że jeśli wcześniej SUZ był już wcześniej zainstalowany i istnieje skrót w menu Windows „Aplikacja administracyjna SUZ", to ten skrót zostanie po aktualizacji SUZ do 16.9. W przypadku świeżej instalacji 16.9 skrót będzie nowy.
- Po zainstalowaniu SUZ 16.9 pojawia się ikonka informująca o działaniu aplikacji w tle, a do autostartu każdego użytkownika dodawany jest odpowiedni wpis, dzięki któremu po restarcie komputera i zalogowaniu się użytkownika, aplikacja zostanie automatycznie uruchomiona,
- Ręczne uruchomienie aplikacji z menu Windows powoduje pokazanie okna aplikacji, która pracuje w tle. W przypadku, gdy użytkownik chce mieć drugą instancję aplikacji, można uruchomić aplikację z przytrzymaniem klawisza Ctrl, wtedy pojawi się druga aplikacji.
- Okno główne aplikacji zawiera ikonkę stanu SUZ, a także wersję aplikacji i SUZ
- Kliknięcie lewym przyciskiem myszy ikony pracującego Serwera Urządzeń Zewnętrznych powoduje ukrycie/pokazanie okna aplikacji.
- Dymek na ikonie pokazuje nazwę komputera z SUZ. W przypadku, gdy jest kilka ikonek, umożliwia to szybkie ustalenie, którego komputera dotyczy dana ikonka.
Kliknięcie PPM ikony powoduje otwarcie menu, które:
- pokazuje stan SUZ,
- umożliwia restart usługi,
- umożliwia pokazanie okna głównego,
- umożliwia zakończenie monitorowania stanu SUZ.
- Pracująca w tle aplikacja monitoruje stan SUZ, jeśli się zmieni na nieprawidłowy, pojawia się informacja w postaci systemowego powiadomienia. Użytkownik dzięki temu wie, że SUZ nie działa prawidłowo.
- Pracująca w tle aplikacja po wykryciu, że usługa nie działa, wykonuje start usługi. Dzięki temu stan niedziałania SUZ jest automatycznie naprawiany.
- W przypadku słabego komputera, na którym występuje problem z uruchomieniem usługi podczas startu systemu, aplikacja pracująca w tle umożliwi uruchomienie SUZ po zalogowaniu użytkownika, gdy system jest już mniej obciążony.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.