e-Pomoc techniczna
Rachmistrz GT – Jak cofnąć dokument otrzymany od klienta przez Portal Dokumentów?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT
Kategoria: Dokumenty, Dokumenty pobrane, Komunikacja
Portal Dokumentów to usługa wspomagająca skuteczną komunikację i współpracę biura rachunkowego ze swoimi klientami. Dzięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą Portalu Dokumentów pliki klienta w formie pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsERT GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie dokumentu.
Portal Dokumentów to usługa przeznaczona dla biur rachunkowych oraz ich klientów, a także firm prowadzących własną księgowość. Dokumenty wysłane do portalu zostają natychmiastowo przekazane do programu księgowego linii InsERT GT, dzięki czemu osoby odpowiedzialne za ich obsługę mogą je ująć w odpowiednich księgach bądź ewidencjach.
1. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć prawym przyciskiem myszy na dokumencie, który ma zostać cofnięty i wybrać opcję Cofnij do Portalu.
2. Potwierdzić wycofanie dokumentu.
3. Uzupełnić Powód cofnięcia i zatwierdzić przyciskiem Cofnij.
4. Dokument zostanie przeniesiony do Portalu Dokumentów, gdzie klient będzie mógł zapoznać się z powodem odrzucenia (jeżeli został wprowadzony).
Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Dokumentów w InsERT GT.