Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak udostępnić klientowi funkcję Portal Dokumentów?

Program: InsERT GT, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Dokumenty, Dokumenty pobrane, Komunikacja

Portal Dokumentów to usługa wspomagająca skuteczną komunikację i współpracę biura rachunkowego ze swoimi klientami. Dzięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą Portalu Dokumentów plików klienta w formie pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsERT GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie dokumentu. Portal Dokumentów to usługa przeznaczona dla biur rachunkowych oraz ich klientów, a także firm prowadzących własną księgowość. Dokumenty wysłane do portalu zostają natychmiastowo przekazane do programu księgowego linii InsERT GT, dzięki czemu osoby odpowiedzialne za ich obsługę mogą je ująć w odpowiednich księgach bądź ewidencjach.

Informacje o tym, jak aktywować Portal Dokumentów można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT GT – Jak aktywować funkcję Portal Dokumentów?

Kolejnym krokiem po aktywowaniu funkcji jest przesłanie zaproszenia do klienta, aby uzyskał dostęp do Portalu Dokumentów, z którego będzie wysyłał dokumenty. Aby to zrobić, należy:

1. Rozwinąć górne menu Portali i wybrać Zarządzanie usługą Portal Dokumentów.

 

2. Kliknąć Udostępnij.

 

3. Wpisać E-mail klienta i zatwierdzić przyciskiem Udostępnij.

 

Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Dokumentów w InsERT GT.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki