e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak udostępnić klientowi funkcję Portal Dokumentów?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Dokumenty, Dokumenty pobrane, Komunikacja
Portal Dokumentów to usługa wspomagająca skuteczną komunikację i współpracę biura rachunkowego ze swoimi klientami. Dzięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą Portalu Dokumentów plików klienta w formie pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsERT GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie dokumentu. Portal Dokumentów to usługa przeznaczona dla biur rachunkowych oraz ich klientów, a także firm prowadzących własną księgowość. Dokumenty wysłane do portalu zostają natychmiastowo przekazane do programu księgowego linii InsERT GT, dzięki czemu osoby odpowiedzialne za ich obsługę mogą je ująć w odpowiednich księgach bądź ewidencjach.
Informacje o tym, jak aktywować Portal Dokumentów można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT GT – Jak aktywować funkcję Portal Dokumentów?
Kolejnym krokiem po aktywowaniu funkcji jest przesłanie zaproszenia do klienta, aby uzyskał dostęp do Portalu Dokumentów, z którego będzie wysyłał dokumenty. Aby to zrobić, należy:
1. Rozwinąć górne menu Portali i wybrać Zarządzanie usługą Portal Dokumentów.
2. Kliknąć Udostępnij.
3. Wpisać E-mail klienta i zatwierdzić przyciskiem Udostępnij.
Zagadnienie należy do zbioru Czym jest i jak działa usługa Portal Dokumentów dostępna z programami firmy InsERT? oraz Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Biura i Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.