e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie własnych słowników?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Słowniki własne umożliwiają zdefiniowanie ograniczonego zbioru wartości dla zaawansowanych pól własnych. Utworzony słownik własny można przypisać do zaawansowanego pola własnego, dzięki czemu zbiór wartości, jakie może przyjmować to pole, zostanie ograniczony do zdefiniowanego w słowniku zbioru. Słowniki własne mogą zostać wykorzystane jako podstawa do kartoteki księgowej. Aby wykorzystać słownik jako podstawę kartoteki księgowej, należy:
1. Utworzyć słownik własny z jego elementami w module Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Słowniki własne.
2. Przejść do modułu Konta – Kartoteki księgowe i utworzyć nową kartotekę.
3. Wybrać Słownik własny jako wzorzec kartoteki, wskazać utworzony wcześniej słownik własny, a następnie wprowadzić pozostałą część parametrów wg. własnych preferencji. Po wprowadzeniu danych zapisać kartotekę.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.