Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt i Rewizor GT – Co zrobić, gdy po wczytaniu wyciągu w Homebankingu nie podpowiadają się kontrahenci?

Ostatnia modyfikacja: 07.11.2022

Program: InsERT GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Bankowość on-line, Kontrahenci


Najczęstszą przyczyną sytuacji, gdy kontrahenci nie pojawiają się po wczytaniu wyciągu bankowego w Homebankingu, jest nieuzupełnienie informacji o rachunkach bankowych w kartotekach kontrahentów. Program porównuje numer bankowy z wyciągu bankowego mt940 z tymi, które są wprowadzone do kartotek kontrahentów i na tej podstawie podpowiada odpowiedniego. W celu wprowadzenia rachunku bankowego w kartotece kontrahentów należy:

1. Z listy modułów wybrać Kartoteki Kontrahenci, zaznaczyć tego, któremu zostanie dodany rachunek bankowy i wybrać opcję Popraw.


2. W kartotece przejść do zakładki Inne i kliknąć link Dodaj w sekcji Rachunki bankowe.


3. Wprowadzić numer rachunku kontrahenta i kliknąć przycisk OK.


4. Po dodaniu rachunków bankowych zapisać zmiany w kartotece przyciskiem OK.


Ten temat należy do Podstawowych zagadnień związanych z Homebankingiem.​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki