e-Pomoc techniczna
Subiekt i Rewizor GT – Co zrobić, gdy po wczytaniu wyciągu w Homebankingu nie podpowiadają się kontrahenci?
Program: InsERT GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Bankowość on-line, Kontrahenci
Najczęstszą przyczyną sytuacji, gdy kontrahenci nie pojawiają się po wczytaniu wyciągu bankowego w Homebankingu, jest nieuzupełnienie informacji o rachunkach bankowych w kartotekach kontrahentów. Program porównuje numer bankowy z wyciągu bankowego mt940 z tymi, które są wprowadzone do kartotek kontrahentów i na tej podstawie podpowiada odpowiedniego. W celu wprowadzenia rachunku bankowego w kartotece kontrahentów należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Kontrahenci, zaznaczyć tego, któremu zostanie dodany rachunek bankowy i wybrać opcję Popraw.
2. W kartotece przejść do zakładki Inne i kliknąć link Dodaj w sekcji Rachunki bankowe.
3. Wprowadzić numer rachunku kontrahenta i kliknąć przycisk OK.
4. Po dodaniu rachunków bankowych zapisać zmiany w kartotece przyciskiem OK.
Ten temat należy do Podstawowych zagadnień związanych z Homebankingiem.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.