e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak zbiorczo dodać klientów do zestawu klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Kontrahenci, Operacje zbiorcze
W celu zbiorczego dodania klientów do istniejącego zestawu klientów w programie Gestor nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Klienci, zaznaczyć tych, którzy zostaną dodani do zestawu i z górnego menu wybrać Zbiorczo – CRM – Dodaj do zestawu klientów.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać zestaw klientów, do którego zostaną dopisani zaznaczeni wcześniej klienci. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.
3. Zaktualizowany zestaw klientów zapisać.
Temat należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.