Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak zbiorczo dodać klientów do zestawu klientów?

Ostatnia modyfikacja: 02.11.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Kontrahenci, Operacje zbiorcze

​W celu zbiorczego dodania klientów do istniejącego zestawu klientów w programie Gestor nexo należy:

1. Z listy modułów wybrać KartotekiKlienci, zaznaczyć tych, którzy zostaną dodani do zestawu i z górnego menu wybrać ZbiorczoCRMDodaj do zestawu klientów.


2. W oknie, które się wyświetli wybrać zestaw klientów, do którego zostaną dopisani zaznaczeni wcześniej klienci. Wybór zatwierdzić przyciskiem OK.


3. Zaktualizowany zestaw klientów zapisać.


Temat należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach​.​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć