Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zbiorczo zmienić klientom powitanie?
Ostatnia modyfikacja: 12.04.2024
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Kontrahenci, Operacje zbiorcze
W celu zbiorczej zmiany klientom Powitania w programach linii nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Klienci, zaznaczyć klientów, którym zostanie zmienione powitanie i z górnego menu wybrać Zbiorczo – CRM – Zmień powitanie.
2. W oknie, które się wyświetli wybrać Powitanie, które zostanie przypisane zaznaczonym wcześniej klientom. Wybór zatwierdzić przyciskiem Zmień.
3. Operację zmiany powitania u zaznaczonych wcześniej klientów zatwierdzić przyciskiem Tak.
Artykuł należy do tematu zbiorczego – Operacje zbiorcze na klientach.