Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak wskazać cennik do synchronizacji z Subiektem Sprint?

Ostatnia modyfikacja: 09.06.2023

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Polityka cenowa

​Od wersji 30.0 InsERT nexo istnieje możliwość wskazania cenników do synchronizacji z Subiektem Sprint, a w tym celu należy:

1. Przejść do edycji cennika głównego.


2. Zaznaczyć pole wyboru przy pozycji Przeznaczony do Subiekta Sprint.


Zakreślenie pola oznacza, że cennik będzie synchronizowany z systemem szybkiej sprzedaży detalicznej Subiekt Sprint. Jednocześnie może istnieć maksymalnie 10 cenników zsynchronizowanych z Subiektem Sprint.

Znacznik pozwala zapobiec błędom synchronizacji w przypadku wybrania większej ilości cenników.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki
The skin icon with label https://www.insert.com.pl/.skrypty/revolution-lightbox/start/content/modern_skin_dark/audio_player_skin/progress-left.png can't be loaded.

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć