e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak udostępnić klientowi usługę Raporty?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Portal Biura, Raporty
Dzięki usłudze Raporty możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie. Usługa Raporty jest dostępna tylko dla podmiotów pracujących na licencji biura rachunkowego.
Uruchomienie usługi Portalu Dokumentów zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
Informacje o tym, jak aktywować usługę Raporty można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT GT – Jak aktywować usługę Raporty ?
Po aktywacji usługi Raporty następuje proces udostępnienia klientowi dostępu do danych. Aby wywołać kreator odpowiedzialny za udostępnienie portalu, należy:
1. Kliknąć ikonę Portali i wybrać polecenie Udostępnij usługę Raporty.
2. W oknie Zarządzanie usługą Raporty kliknąć Udostępnij.
3. Wpisać E-mail klienta i kliknąć Wyślij zaproszenie.
Po przejściu kreatora klient otrzyma link aktywacyjny na wskazany adres e-mail.
Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Dokumentów w InsERT GT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.