Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak udostępnić klientowi usługę Raporty?

Ostatnia modyfikacja: 02.12.2024

Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Portal Biura, Raporty

Dzięki usłudze Raporty możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie. Usługa Raporty jest dostępna tylko dla podmiotów pracujących na licencji biura rachunkowego.

Uruchomienie usługi Portalu Dokumentów zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.

Informacje o tym, jak aktywować usługę Raporty można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT GT – Jak aktywować usługę Raporty ?

Po aktywacji usługi Raporty następuje proces udostępnienia klientowi dostępu do danych. Aby wywołać kreator odpowiedzialny za udostępnienie portalu, należy:

1. Kliknąć ikonę Portali i wybrać polecenie Udostępnij usługę Raporty.

 

2. W oknie Zarządzanie usługą Raporty kliknąć Udostępnij.

 

3. Wpisać E-mail klienta i kliknąć Wyślij zaproszenie.

 

Po przejściu kreatora klient otrzyma link aktywacyjny na wskazany adres e-mail.

Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Dokumentów w InsERT GT.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki