e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu "Licencja na program nie została zarejestrowana. Dalsza praca będzie możliwa po wykonaniu następujących czynności" podczas uruchamiania programu?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Licencje, Rejestracja licencji
W przypadku wystąpienia komunikatu "Licencja na program nie została zarejestrowana. Dalsza praca będzie możliwa po wykonaniu następujących czynności" podczas uruchomienia programu z linii InsERT nexo należy wprowadzić plik licencji, który można pobrać z serwisu Konto InsERT. W tym celu należy:
1. W przypadku braku konta w serwisie Konto InsERT należy się zarejestrować. Temat e-Pomocy opisujący proces rejestracji dostępny jest tutaj.
Aby pobrać plik licencji, należy:
1. Przejść na witrynę konto.insert.com.pl, w oknie logowania należy wprowadzić adres e-mail lub login do konta InsERT i hasło, a następnie kliknąć Zaloguj się.
3. Upewnić się, że wybrana jest prawidłowa firma, w razie potrzeby Zmienić firmę, następnie w module Moje produkty kliknąć trzy kropki znajdujące się w prawym górny rogu i Pobrać plik licencji InsERT nexo.
4. W programie kliknąć link Pobierz plik licencji.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.