e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wystawić zlecenie serwisowe na podstawie kodu dostawy (kodu seryjnego)?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Od wersji 30.0.0 Gestora nexo wprowadzono możliwość tworzenia zlecenia serwisowego na podstawie kodu dostawy towaru (kodu seryjnego). Program wyszuka dokument sprzedaży, na którym pojawił się towar z wprowadzonym kodem i wstawi go jako dokument powiązany. Dodatkowo można zadecydować, który asortyment ma zostać od razu przeniesiony do zlecenia.
Aby wystawić zlecenie serwisowe na podstawie kodu dostawy w dokumencie sprzedaży, należy:
1. Przejść do modułu Obsługa klienta – Zlecenia serwisowe i kliknąć Dodaj – Zlecenie serwisowe do dokumentu.
2. Wybrać opcję Na podstawie kodu dostawy w dokumencie sprzedaży i wprowadzić kod, a następnie wybrać towar i przejść dalej.
3. Wybrać, który asortyment ze wskazanego dokumentu ma zostać przeniesiony do zlecenia serwisowego. Domyślnie wszystkie widoczne w tabeli pozycje asortymentowe są odznaczone.
4. Wskazać odpowiednie urządzenie, a następnie zatwierdzić przyciskiem Utwórz zlecenie.