e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Problem z wykonaniem dearchiwizacji
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja
W przypadku problemów z wykonaniem dearchiwizacji należy:
1. Otworzyć Mój komputer i bezpośrednio na dysku (C:\) stworzyć nowy folder, np. Archiwizacja GT. Do tego folderu należy przenieść wcześniej utworzone pliki archiwum *.iar, *.i01. Następnie ważne jest, aby uruchomić program Archiwizator, klikając na niego prawym przyciskiem myszy i wybierając opcję Uruchom jako administrator.
2. W Archiwizatorze należy wybrać opcję Dearchiwizuj. W kolejnym okienku wybrać folder, w którym umieściliśmy pliki archiwum oraz folder roboczy. Kliknąć ikonkę folderu i wskazać ten, który wcześniej przygotowaliśmy. Czynność powtórzyć przy wybieraniu folderu roboczego tak, aby był taki sam jak folder z plikiem archiwum. Na koniec można zdecydować czy podmiot, który stworzy się w procesie dearchiwizacji ma się nazywać tak samo, jak plik archiwum – jeśli nie, nazwę możemy nadać mu sami. Aby zatwierdzić, w okienku archiwizacji należy wybrać przycisk OK.
3. Jeśli dalej program nie będzie mógł wykonać dearchiwizacji, na liście zainstalowanych programów w systemie należy sprawdzić, czy jest zainstalowany komponent Microsoft SQL Server 2005 Backward compatibility. Jeśli brakuje takiego programu, należy pobrać go w odpowiedniej wersji (x32 lub x64): ze strony Microsoftu i zainstalować lub z najbardziej aktualnej płyty instalacyjnej InsERT GT dodatek sql2005_bc. (instalator znajduje się na płycie w podkatalogu WSPÓLNE – X:\wspolne\sql2005_bc\sqlServer2005_BC.msi).
4. Proces przywracania danych nie powiedzie się, jeśli archiwizacja została wykonana na nowszej wersji SQL, a dearchiwizację przeprowadzamy na komputerze ze starszą wersją silnika bazy danych lub jest zbyt duża różnica między wersjami SQL na komputerze, gdzie zostało stworzone archiwum i na komputerze, na którym próbujemy wykonać dearchiwizację. Aby proces dearchiwizacji się powiódł, na wersjach SQL 2012 czy 2014 archiwum musi być stworzone minimum na wersji 2008R2.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.