e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak dodać kolumnę z kartoteką księgową w planie kont?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Personalizacja
W wersji 29.0.0. programu Rewizor nexo dodano możliwość włączenia kolumny z kartoteką księgową w widoku plan kont z elementami kartotek. W tym celu należy:
1. Wejść do modułu Plan kont, przejść na zakładkę Plan kont z elementami kartotek, kliknąć "zębatkę" ≡ i wybrać opcję Konfiguracja widoku.
2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć w sekcji Lista kolumn kolumnę Kartoteka. Zmiany zapisać przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.