Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programach Subiekt i Gestor nexo – Realizacja zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach – Część 1

Ostatnia modyfikacja: 06.02.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Oferty, Scenariusze pracy, Zamówienia

Kolejne kroki dla scenariusza realizacji zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

 
 
 

​​


Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta. Ponieważ nie wiadomo, czy klient zaakceptuje ofertę, czy nie dokument ten nie gener​uje żadn​ego ruchu magazynowego ani finansowego. Aby wystawić ofertę z dwoma wariantami, a następnie wysłać ją klientowi do akceptacji, należy:

1. Przejść do modułu Ofertowanie – Oferty i wybrać z górnego menu Dodaj – Oferta sprzedaży.


​2. Uzupełnić na zakładce Podstawowe poza danymi nabywcy i odbiorcy warianty dla oferty.

Uzupełniając warianty, należy zwrócić uwagę na Proponowany wariant – jest to funkcja dostępna w linii Gestor nexo PRO. Pozwala ona przedstawić klientowi kilka opcji oferty do wyboru (np. gdy klient chce kupić towar, który jest dostępny w kilku wersjach – wtedy można przedstawić ofertę z różnymi wariantami).


​3. Po zapisaniu oferty należy zaznaczyć dokument na liście, a następnie przez górne menu Operacje wybrać Wyślij ofertę e-mailem.


Jak skonfigurować pocztę w programie Gestor nexo?

 
 
 
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki