e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programach Subiekt i Gestor nexo – Realizacja zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach – Część 1
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Oferty, Scenariusze pracy, Zamówienia
Kolejne kroki dla scenariusza realizacji zamówienia do dostawcy na podstawie oferty oraz późniejsza realizacja w kilku partiach można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta. Ponieważ nie wiadomo, czy klient zaakceptuje ofertę, czy nie dokument ten nie generuje żadnego ruchu magazynowego ani finansowego. Aby wystawić ofertę z dwoma wariantami, a następnie wysłać ją klientowi do akceptacji, należy:
1. Przejść do modułu Ofertowanie – Oferty i wybrać z górnego menu Dodaj – Oferta sprzedaży.
2. Uzupełnić na zakładce Podstawowe poza danymi nabywcy i odbiorcy warianty dla oferty.
Uzupełniając warianty, należy zwrócić uwagę na Proponowany wariant – jest to funkcja dostępna w linii Gestor nexo PRO. Pozwala ona przedstawić klientowi kilka opcji oferty do wyboru (np. gdy klient chce kupić towar, który jest dostępny w kilku wersjach – wtedy można przedstawić ofertę z różnymi wariantami).
3. Po zapisaniu oferty należy zaznaczyć dokument na liście, a następnie przez górne menu Operacje wybrać Wyślij ofertę e-mailem.
Jak skonfigurować pocztę w programie Gestor nexo?