Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Co zrobić, jeżeli pojawia się komunikat „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt” w vendero?
Ostatnia modyfikacja: 25.06.2021
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja, Pomoc techniczna
Podczas synchronizacji zamówień może wystąpić komunikat o treści „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt”. W tym przypadku należy zweryfikować błąd na liście zamówień w vendero, a następnie aktywne płatności w Subiekcie GT.
1. Sprawdzić treść błędu na liście zamówień w Panelu administracyjnym vendero.
Jeżeli na liście nie widać kolumn Błędy oraz Błędy synchronizacji, należy je dodać z listy rozwijanej Pokaż/Ukryj kolumny.
2. Przejść do parametrów subiekta w programie sprzedażowym.
3. Zweryfikować aktywność formy płatności Obsługa sprzedaży na kredyt - jeżeli wyłączona, to należy ja włączyć i ponownie zsynchronizować zamówienie.