Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Co zrobić, jeżeli pojawia się komunikat „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt” w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 25.06.2021

Program: vendero

Kategoria: Konfiguracja, Pomoc techniczna

​Podczas synchronizacji zamówień może wystąpić komunikat o treści  „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt”. W tym przypadku należy zweryfikować błąd na liście zamówień w vendero, a następnie aktywne płatności w Subiekcie GT.

1. Sprawdzić treść błędu na liście zamówień w Panelu administracyjnym vendero.


Jeżeli na liście nie widać kolumn Błędy oraz Błędy synchronizacji​, należy je dodać z listy rozwijanej Pokaż/Ukryj kolumny.


​2. Przejść do parametrów subiekta w programie sprzedażowym.


​3. Zweryfikować aktywność formy płatności Obsługa sprzedaży na kredyt - jeżeli wyłączona, to należy ja włączyć i ponownie zsynchronizować zamówienie.


Subiekt GT - Jak skonfigurować sprzedaż na kredyt?​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki