e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Jak wykonać archiwizację bazy danych?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja
Pełna archiwizacja Subiekta Sprint składa się z dwóch baz danych: bazy Subiekta GT/nexo, z którą program jest synchronizowany, oraz bazy Subiekta Sprint. Aby wykonać archiwizację bazy Subiekta Sprint, należy:
1. Uruchomić program Zarządzanie, wybrać z listy bazę danych i kliknąć Uruchom. Następnie zalogować się do bazy danych.
2. Rozwinąć menu dostępne pod logiem programu (Subiekt Sprint 2) i wybrać Archiwizacja.
3. Wskazać lokalizację pliku kopii bazy (jest to miejsce, gdzie zostanie zapisana archiwizacja) oraz lokalizację roboczą (zalecane jest utworzenie nowego folderu na dysku C o nazwie Archiwizacja i wskazanie go). Po wskazaniu lokalizacji kliknąć Archiwizuj.
4. Po zakończeniu archiwizacji program poinformuje użytkownika o pomyślnie przeprowadzonym procesie.
Zagadnienia powiązane:
1. Jak zrobić archiwizację w InsERT nexo?
2. InsERT GT - Jak wykonać archiwizację podmiotu?
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.