e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Moduły odpowiedzialne za relacje z klientami (CRM) oraz ich wykorzystanie w programie
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Działania, Klienci, Oferty, Procesy ofertowe
Pierwsze uruchomienie programu to jeden z kroków przewodnika umożliwiającego samodzielną konfigurację Gestora nexo. Więcej można znaleźć na witrynie Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku.
Działania
Moduł ten umożliwia planowanie i rejestrowanie w systemie różnych działań. Wśród nich są: są m.in.: spotkania, zadania, telefony, listy itp. Od użytkownika zależy, co określi mianem spotkania i czym będzie różniło się od zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem Gestora nexo jest umożliwienie jak najbardziej precyzyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi działaniami.
Zagadnienia e-Pomocy związane z Działaniami.
Procesy ofertowe
Procesy ofertowe to zapowiedzi faktur, paragonów lub innych dokumentów sprzedaży. Prezentując oferty wielu klientom, użytkownik chce widzieć, jakie są szanse powodzenia oraz w jakiej fazie znajduje się aktualnie proces ofertowy – czy w trakcie przygotowań oferty, czy doszło już do negocjacji z klientem, czy zakończyły się one pomyślnie i trzeba np. wydać towar klientowi.
Zagadnienia e-Pomocy związane z Procesami ofertowymi.
Oferty
Moduł Oferty grupuje oferty sprzedaży. Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta. Dokument ten jest przekazywany klientowi.
Oferty są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:
• prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,
• rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie - będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana - w informacji końcowej),
• prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).
Zagadnienia e-Pomocy związane z Ofertami.
Zlecenia serwisowe
Moduł ten przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.