Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Moduły odpowiedzialne za relacje z klientami (CRM) oraz ich wykorzystanie w programie

Ostatnia modyfikacja: 19.06.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Działania, Klienci, Oferty, Procesy ofertowe

Pierwsze uruchomienie programu​ to jeden z kroków przewodnika umożliwiającego samodzielną konfigurację Gestora nexo. Więcej można znaleźć na witrynie Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku.

​Działania

 

Moduł ten umożliwia planowanie i rejestrowanie w systemie różnych działań. Wśród nich są: są m.in.: spotkania, zadania, telefony, listy itp. Od użytkownika zależy, co określi mianem spotkania i czym będzie różniło się od zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem Gestora nexo jest umożliwienie jak najbardziej precy​zyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi działaniami.

Zagadnienia e-Pomocy związane z Działaniami.​

Procesy ofertowe

 

Procesy ofertowe to zapowiedzi faktur, paragonów lub innych dokumentów sprzedaży. Prezentując oferty wielu klientom, użytkownik chce widzieć, jakie są szanse powodzenia oraz w jakiej fazie znajduje się aktualnie proces ofertowy – czy w trakcie przygotowań oferty, czy doszło już do negocjacji z klientem, czy zakończyły się one pomyślnie i trzeba np. wydać towar klientowi.

Zagadnienia e-Pomocy związane z Procesami ofertowymi.

Oferty

 

Moduł Oferty grupuje oferty sprzedaży. Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta. Dokument ten jest przekazywany klientowi.

Oferty są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:

• prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,

• rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie - będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana - w informacji końcowej),

• prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).

Zagadnienia e-Pomocy związane z Ofer​tami.​

Zlecenia serwisowe

 

Moduł ten przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-ma​il oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.

Zagadnienia e-Pomocy związane ze Zleceniami serwisowymi.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki