e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zresetować połączenie programu z kontem InsERT?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Konto InsERT
Zresetowanie połączenia programu z Kontem InsERT może okazać się niezbędne w sytuacji, w której występują problemy z usługami dostępnymi online. W tym celu należy:
1. Przejść do konfiguracji Licencji – kliknąć trzy kreski znajdujące się w prawym górnym rogu programu, następnie na zakładce Ustawienia przejść do Zarządzania licencjami (zdjęcie 1) rozwijanego menu lub przejść do modułu Konfiguracja – Licencje (zdjęcie 2).
zdjęcie 1
zdjęcie 2
2. W sekcji Konto InsERT wybrać przycisk Odłącz.
3. Wybrać w sekcji Konto InsERT przycisk Podłącz.
4. Wypełnić dane logowania do Konta InsERT.
Po uzupełnieniu danych i poprawnym logowaniu aplikacja ponownie pobierze dane licencyjne i odświeży połączenie.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.