Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Możliwe komunikaty podczas wykonywania e–Archiwizacji
Ostatnia modyfikacja: 22.11.2022
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
Podczas próby wykonywania e-Archiwizacji mogą występować różne komunikaty, uniemożliwiające jej dokończenie. Poniżej znajduje się lista z podpowiedziami, jakie działania należy wykonać po otrzymaniu danego komunikatu.
Nieprawidłowy email lub hasło. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Zostały wprowadzone nieprawidłowe dane. |
Zweryfikować poprawność wprowadzonych danych.
|
Brak aktywnej subskrypcji.
|
|||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Nie została zakupiona subskrypcja na usługę e-Archiwizacji. |
Należy wykupić usługę e-Archiwizacji. Można to zrobić poprzez kontakt z działem handlowym firmy InsERT (71 78 76 110) lub jedną z firm partnerskich.
|
Nie udało się nawiązać połączenia z chmurą.
|
|||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Brak połączenia z Internetem lub serwer nie odpowiada. |
Należy zweryfikować poprawność połączenia z Internetem i serwerem.
|
Chmurze wysłano nieprawidłowe żądanie. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny. |
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
|
Wykonanie zadania spowoduje przekroczenie limitu. Stan wykorzystania limitów można sprawdzić w konfiguracji e-Archiwizacji. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
|
Kontakt z firmą InsERT w celu zwiększenia wielkości dysku lub skorzystanie z opcji nadpisywania starych archiwów.
|
Nieprawidłowy email, hasło, brak aktywnej subskrypcji lub wyczerpany limit. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny. |
Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
|
Błąd po stronie chmury. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera. |
Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
|
Nie znaleziono żądanego pliku. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny. |
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
|
Plik {0} na dysku do wysłania jest pusty. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Została wykonana próba wysłania pustego archiwum. |
Brak możliwości przesłania pliku.
|
Chmura nie zwróciła informacji o pliku {0}. | |||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny. |
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.
|
Archiwum o podanej nazwie istnieje w chmurze. Zadanie nie może być wykonane.
|
|||
Występowanie
| Rozwiązanie
|
||
Komunikat występuje w sytuacji ponownej wysyłki wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że na dysku istnieje już archiwum o tej samej nazwie, lecz rozmiar pliku znajdujący się na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku, który jest aktualnie wysyłany, lub oczekiwana liczba plików archiwum na serwerze jest inna, niż liczba plików, która jest aktualnie wysyłana. |
Ponownie wykonać e-Archiwizację zmieniając szablon nazwy pliku lub zezwolić na nadpisywanie plików o tej samej nazwie.
|
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.