e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Problem z wykonaniem archiwizacji
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Archiwizacja, Pomoc techniczna
W przypadku problemów z wykonaniem archiwizacji należy:
1. Otworzyć Mój komputer i bezpośrednio na dysku (C:) stworzyć nowy folder, np. Archiwizacja. Ważne, aby uruchomić program Archiwizator, klikając ikonę prawym przyciskiem myszy i wybierając opcję uruchom jako administrator.
2. W archiwizatorze klikamy prawym przyciskiem myszy na podmiot, który chcemy zarchiwizować i wybieramy opcję archiwizuj. W kolejnym okienku wybieramy folder, w którym stworzy nam się plik archiwum oraz folder roboczy. Klikamy w ikonkę folderu i wskazujemy ten, który wcześniej przygotowaliśmy. Czynność powtarzamy przy wybieraniu folderu roboczego tak, aby był taki sam, jak folder archiwum. Gdy wykonamy wszystkie kroki w okienku archiwizacji, klikamy przycisk OK.
3. Jeśli dalej program nie będzie mógł wykonać archiwizacji, na liście zainstalowanych programów w systemie należy sprawdzić, czy jest zainstalowany komponent Microsoft SQL Server 2005 Backward compatibility. Jeśli brakuje takiego programu, należy pobrać go w odpowiedniej wersji (x32 lub x64) ze strony Microsoftu i zainstalować lub z najbardziej aktualnej płyty instalacyjnej dodatek sql2005_bc. (instalator znajduje się na płycie w podkatalogu WSPÓLNE - X:\wspolne\sql2005_bc\sqlServer2005_BC.msi).
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.