e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zapisać w bibliotece załączników dokument przesłany poprzez Portal Dokumentów?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
W celu zapisania dokumentu przesłanego przez klienta poprzez Portal Dokumentów w Bibliotece załączników należy przejść do modułu Dokumenty pobrane, zaznaczyć dokument, który ma zostać zapisany w Bibliotece załączników, z górnego menu Operacje wybrać Zapisz i kliknąć Zapisz do biblioteki załączników.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.