e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać zamówienie od klienta?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty, Zamówienia
Dokument zamówienia przypomina formularz faktury VAT sprzedaży. Należy jednak zwrócić uwagę na pola znajdujące się w sekcji Podstawowe. Aby dodać zamówienie od klienta, należy:
1. Przejść do modułu Handel – Zamówienia.
2. Wybrać z górnego menu Dodaj – Zamówienie od klienta.
3. Uzupełnić dane nagłówkowe wystawianego dokumentu oraz podać informacje dotyczące wprowadzonego asortymentu. W dolnej części dokumentu system wyświetli informację o stanie rozrachunków ze wskazanym klientem. Po uzupełnieniu danych wybrać Zapisz.
Zamówienie od klienta może zostać zrealizowana jako:
-
dokument sprzedaży,
-
wydania magazynowego,
-
rozchodu wewnętrznego.
Może być również zrealizowany bez dokumentu (np. wówczas, gdy użytkownik realizuje zamówienie poza systemem – np. na kasie fiskalnej).
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.