e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zaprosić klienta do korzystania z Portalu Dokumentów?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Programy linii nexo umożliwiają zaproszenie klienta do korzystania z Portalu Dokumentów, gdzie będzie miał wgląd do najważniejszych informacji wprowadzonych do systemu.
Uruchomienie usługi Portalu Dokumentów zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
W tym celu należy:
1. Aktywować Portal Dokumentów. Informację, jak to zrobić można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Aktywacja Portalu Dokumentów.
2. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Zarządzanie usługą Portal Dokumentów.
3. Kliknąć Udostępnij.
4. Wpisać Adres e-mail i zatwierdzić wysyłkę przyciskiem Wyślij zaproszenie.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.