Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak zaprosić klienta do korzystania z Portalu Dokumentów?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

Programy linii nexo umożliwiają zaproszenie klienta do korzystania z Portalu Dokumentów, gdzie będzie miał wgląd do najważniejszych informacji wprowadzonych do systemu. 

Uruchomienie usługi Portalu Dokumentów zostało szcz​egółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.

W tym ​​celu należy:

1. Aktywować Portal Dokumentów. Informację, jak to zrobić można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Aktywacja Portalu Dokumentów.

2. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Zarządzanie usługą Portal Dokumentów.

 

3. Kliknąć Udostępnij.

 

4. Wpisać Adres e-mail i zatwierdzić wysyłkę przyciskiem Wyślij zaproszenie.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki