e-Pomoc techniczna
Jak przyjąć zaproszenie umożliwiające korzystanie z Portalu Biura?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura
Aktywacja dostępu do Portalu Biura została szczegółowo opisana w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
Po otrzymaniu informacji od biura rachunkowego o wysłaniu zaproszenia do korzystania z Portalu Biura należy:
1. Przejść do poczty e–mail (zaproszenie wysyła biuro rachunkowe). Wiadomość, która zostanie przesłana, nazywa się [InsERT] Zaproszenie do korzystania z usługi..., aby aktywować usługę, należy kliknąć Zacznij korzystać z usługi.
UWAGA!! W przypadku posiadania Konta InsERT przed kliknięciem przycisku Zacznij korzystać z usługi należy sprawdzić, czy użytkownik jest zalogowany do poprawnego Konta InsERT na stronie www.konto.insert.com.pl. Konto InsERT akceptujące zaproszenie musi posiadać uprawnienia Administratora firmy. Po kliknięciu Zacznij korzystać z usługi klient poczty powinien uruchomić domyślną przeglądarkę internetową. Jeśli jednak tak się nie stanie należy skopiować link, który znajduje się na dole wiadomości, a następnie wkleić go ręcznie w przeglądarce.
2. Zalogować się do istniejącego Konta InsERT lub Utworzyć nowe konto.
3. Wpisać dane logowania i kliknąć Zaloguj się.
4. Po wyświetleniu potwierdzenia wykonania operacji Otworzyć aplikację Portal Biura.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.