e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dostosować sposób wysyłania powiadomień z Portalu Dokumentów do klienta?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Podczas korzystania z Portalu Dokumentów programy linii nexo umożliwiają dostosowanie sposobu wysyłania powiadomień do klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Ustawienia Portalu dla biura rachunkowego i klienta biura.
2. Na zakładce Powiadomienia klienta wybrać odpowiednie opcje, a następnie zamknąć okno.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.