Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dostosować sposób wysyłania powiadomień z Portalu Dokumentów do klienta?

Ostatnia modyfikacja: 13.12.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

Podczas korzystania z Portalu Dokumentów programy linii nexo umożliwiają dostosowanie sposobu wysyłania powiadomień do klienta. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Ustawienia Portalu dla biura rachunkowego i klienta biura.

 

2. Na zakładce Powiadomienia klienta wybrać odpowiednie opcje, a następnie zamknąć okno.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki