e-Pomoc techniczna
Portal Dokumentów – Jak ustawić termin otrzymywania powiadomień?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Portal Dokumentów umożliwia skonfigurowanie terminu otrzymania powiadomień, które uruchomiło biuro rachunkowe. W tym celu należy:
1. Kliknąć menu koła zębatego i wybrać Powiadomienia od biura.
2. Określić termin otrzymywania powiadomień i kliknąć przycisk Gotowe.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.