Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Dokumentów – Jak ustawić termin otrzymywania powiadomień?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

Portal Dokumentów umożliwia skonfigurowanie terminu otrzymania powiadomień, które uruchomiło biuro rachunkowe. W tym celu należy:

1. Kliknąć menu koła zębatego i wybrać Powiadomienia od biura.

 

2. Określić termin otrzymywania powiadomień i kliknąć przycisk Gotowe.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki