Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak wprowadzić dane do wysyłki powiadomień do klienta w Portalu dokumentów?

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

Korzystając z Portalu Dokumentów programy linii nexo umożliwiają wysyłkę powiadomień do klienta na określony adres e–mail oraz SMS. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Ustawienia Portalu dla biura rachunkowego i klienta biura.

 

2. W sekcji Powiadomienia kliknąć ikonę ołówka przy odpowiednim typie kontaktu. 

W przypadku powiadomień drogą SMS wymagany jest aktywny pakiet SMS na Koncie InsERT biura rachunkowego.

 

3. Wprowadzić odpowiednie dane i zatwierdzić przyciskiem Gotowe.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki