e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wprowadzić dane do wysyłki powiadomień do klienta w Portalu dokumentów?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Korzystając z Portalu Dokumentów programy linii nexo umożliwiają wysyłkę powiadomień do klienta na określony adres e–mail oraz SMS. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Dokumenty pobrane, kliknąć górne menu Ustawienia i wybrać Ustawienia Portalu dla biura rachunkowego i klienta biura.
2. W sekcji Powiadomienia kliknąć ikonę ołówka przy odpowiednim typie kontaktu.
W przypadku powiadomień drogą SMS wymagany jest aktywny pakiet SMS na Koncie InsERT biura rachunkowego.
3. Wprowadzić odpowiednie dane i zatwierdzić przyciskiem Gotowe.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.