e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Aktywacja Portalu Dokumentów
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Programy linii InsERT nexo pozwalają na korzystanie z Portalu Dokumentów, do którego przesyłane są niezbędne informacje dla klienta. W celu aktywacji należy:
1. Podłączyć Konto InsERT zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak podłączyć Konto InsERT do programu?
2. Przejść do modułu Dokumenty pobrane i kliknąć Aktywuj Portal Dokumentów.
3. Zaakceptować wymagane regulaminy i zatwierdzić przyciskiem Aktywuj.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Dokumentów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.