e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Aktywacja Portalu Biura - Raporty
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Komunikacja, Portal Biura
Programy linii InsERT nexo pozwalają na korzystanie z Portalu Biura - Raporty, do którego przesyłane są niezbędne informacje dla klienta. W celu aktywacji należy:
1. Podłączyć Konto InsERT zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak podłączyć Konto InsERT do programu?
2. Przejść do modułu Portal Biura - Raporty i kliknąć Aktywuj usługę raporty.
3. Zaakceptować regulamin i zatwierdzić przyciskiem Aktywuj.
4. Po aktywacji usługi Raporty InsERT nexo kliknąć Zamknij.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.