e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska – Spis treści
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz:
Kontakt z klientami poprzez skonfigurowane konto pocztowe. Tworzenie oferty w odpowiedzi na zapytanie. Realizacja otrzymanej zaliczki za pomocą multiprogramu z Subiektem – wystawienie faktury zaliczkowej. Przesłanie faktury zaliczkowej e-mailem. Wprowadzanie zadań związanych realizacją zamówienia: plan dla pracowników i rezerwacja zasobów, oznaczenie rezerwacji w terminarzu. Tworzenie sezonowych promocji i wysyłanie ich do dynamicznego zestawu klientów.
SPIS TREŚCI
Część I – Przetworzenie zapytania na ofertę i wysyłka do klienta.
Tworzenie oferty na podstawie otrzymane informacje i wysyłka za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Część III – Wprowadzenie zadań związanych z realizacją zamówienia. Przydzielanie zadań pracownikom i ustawianie przypomnień o ich realizacji.
Praca na module kalendarza i dodawanie do niego nowych zadań.
Część IV – Tworzenie dynamicznego zestawu klientów.
Część V – Generowanie wiadomości zbiorczej do zestawu klientów. Wykorzystanie autotekstów i wysyłka.