Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Akcje automatyczne w umowie z klientem

Ostatnia modyfikacja: 28.07.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Umowy z klientami

Moduł Umowy z klientami jest dostępny tylko na licencji Gestora nexo PRO.​​

Akcje automatyczne znajdujące się na zakładce Planowane w umowie z klientem, to akcje, które wykonywane są niezależnie od cyklu fakturowania według daty ustawionej przez użytkownika. Przykładem takich akcji może być scenariusz, w którym użytkownik przed końcem umowy otrzymuje fakturę pro forma na przedłużenie kończącego się abonamentu przy użyciu wiadomości e-mail. Jeżeli faktura nie zostanie opłacona, następną akcją będzie e-mail z przypomnieniem o zapłacie, wiadomość SMS z przypomnieniem, a ostatnią operacją przypomnienie do opiekuna o kontakcie telefonicznym z klientem. Aby wprowadzić taki scenariusz do umowy, należy:

1. Edytować umowę z klientem i przejść na zakładkę Planowane, w sekcji Akcje automatyczne dodać nową akcję.


2. Jako planowaną akcję wybrać wystawienie zamówienia z rodzajem dokumentu Faktura pro forma. Następnie wskazać datę wykonania miesiąc przed zakończeniem umowy i zaznaczyć opcję Wyślij wygenerowanie dokumenty e-mailem. Po wprowadzeniu wszystkich danych zatwierdzić OK.


3. Dodać kolejną akcję jak w punkcie drugim. Jako planowaną akcję wybrać Wyślij wiadomość e-mail. Należy pamiętać, że szablon wiadomości musi mieć ustawione Umowy z klientami jako miejsce wykorzystania, aby można było go wskazać w tym miejscu. Wskazać datę wykonania i zatwierdzić OK.



4. Dodać kolejną akcję, wskazując Wyślij wiadomość SMS. Podobnie jak w przypadku wiadomości e-mail w szablonie należy wskazać miejsce wykorzystania jako Umowy z klientami.


Temat należy do Zbioru zagadnień związanych z umowami z klientami.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki