e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać Działanie?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Działania
Moduł Działania umożliwia planowanie i rejestrowanie w systemie różnych zdarzeń. Wśród nich są m.in.: Spotkania, Zadania, Telefony, Listy itp. To od użytkownika zależy, co określi mianem Spotkania i czym będzie różniło się od Zadania, bowiem granica między tymi pojęciami jest płynna. Zadaniem programu Gestor nexo jest umożliwienie jak najbardziej precyzyjnego zapisu wszystkich informacji związanych z wybranymi Działaniami. Dostosowanie ich do własnych potrzeb ułatwia m.in. Słownik rodzajów działań. Do każdego Działania można zdefiniować dodatkowe akcje (seryjne wystawienie dokumentów, zbiorcza wysyłka e-maili i wiadomości SMS).
Gestor nexo umożliwia dodawanie Działań w module o tej samej nazwie. Aby to zrobić, należy przejść do tego modułu, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać jedną z istniejących możliwości.