e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak przypisać region do klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci
Słownik Regiony służy usystematyzowaniu danych klientów. Obejmuje wprowadzone do systemu nazwy regionów. Informacje te mogą okazać się przydatne m.in. przy wpisywaniu danych adresowych kontrahenta. W celu przypisania regionu do klienta należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Klienci, zaznaczyć klienta, któremu zostanie przypisany region i wybrać opcję Popraw.
2. Na zakładce Podstawowe wybrać region. Jeżeli potrzebnego regionu nie ma na liście należy go dodać. Temat e-Pomocy opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.